Mine to

God kveld dere. Herlighet så fort denne dagen har gått, selv om jeg føler jeg ikke har gjort noen ting fornuftig. Det eneste som stod på planen var og ordne noen nye klær til L, spesielt bukser da de fleste er begynt å bli for små. Av alt jeg kjøpte var det faktisk capsen som ble den store favoritten. Søta. For nå har hun nemlig caps sånn som mamma og pappa har! Disse to buksene fra HM var i vert fall mine favoritter! Så kjempe deilig stoff, lette og luftige! Store jenta mi ♥♥

Selv om jeg i hovedsak dro for å ordne klær til Leana, så ble det faktisk med noen basic’s til lillebror også. Da var jeg i vert fall begynt på garderoben hans! Så utrolig rart og kjøpe klær i størrelse 50! Og jada, jeg vet de vokser fort ut av 50 og at noen barn blir født for store for størrelse 50, men det blir ikke mine barn. Jeg går til jevnlig vekstkontroll med lillebror, så jeg har allerede for flere uker siden fått bekreftet at han er og blir mindre en gjennomsnittet. Leana var ganske liten da hun ble født, og av den grunn ville de følge ekstra godt opp ved dette svangerskapet for å forsikre seg om at det ikke er noe galt som gjor at L var så liten, og nå eventuelt lillebror. Alt viste seg å være i skjønneste orden og alt fungerer som det skal. Noen får små barn, noen får barn på gjennomsnittet, andre får store barn. Vi er forskjellige, og alt er like normalt. Jeg er ganske liten selv, og som legen sa, så ville det vært helt unaturlig for meg å få et barn på over 4 kg. Det ligger ikke genetisk for meg. Av den grunn så vet jeg at også lillebror blir liten og nett, og kommer derfor til å kjøpe like mye 50 som alle de andre størrelsene. Av erfaring så vet jeg jo at Leana brukte 50 en god stund, så ingen fare dere! :-) 

Ellers så skal helgen benyttes til ingenting mindre en å slappe av mest mulig. Mye jobb også neste uke, og jeg kjenner jo på kroppen at jeg snart kan kategoriseres som høygravid for å si det sånn. Det går heldigvis helt fint enda da, men gud så godt det skal bli å få kroppen sin for seg selv igjen. Nei, nå står Nachos på planen, og alenekos på mamma M. J er å spiller kamp langt borte en fredagskveld av alle ting. Klage gjør jeg ikke, jeg er jo veldig glad i å være i mitt eget selskap. Ingenting er mer befriende og avslappende en det ass. Hadde jeg kunne kost meg med et par glass hvitvin også nå, så hadde virkelig kvelden vært perfekt. Ah, viiin. Nei, nå skal jeg slutte! Hadepåbade

One thought on “Mine to

Legg igjen en kommentar

