F my life

Altså, går det virkelig an? I dag skjedde dette, og nå er jeg bare sur og lei!! Telefonen min som har gått i bakken sikkert 1000 ganger, klarte vel ikke mer i dag da? Skjermen knuste i alle fall da den gikk i gulvet under en samtale med kimmis. Så nå står liksom valget mellom å skifte skjerm, eller å bare kjøpe en ny telefon. Jeg har jo hatt lyst på ny telefon en god stund nå, men har liksom ikke hatt noen god grunn for å kjøpe det da ingenting har vært galt med min nåværende telefon. Den har fungert helt fint. Fram til nå. Telefonen fungerer for så vidt enda, men hallo. Jeg vil ha ny. Så vi får se hva jeg finner ut av. Jeg må gruble litt til på det der ass. Enten blir det ny skjerm eller ny telefon i løpet av dagen.

Ellers har jeg vært sjukt likte aktiv her, men det skal sies at dagene har gått i ett den siste tiden. Mye som skjer! Flytting i nytt hus er like rundt hjørnet, og termin begynner virkelig å nærme seg med stormskritt. 3 mnd igjen!! Hvor sykt er ikke det? Jeg er i vert fall klar for å bli skinnydip igjen, for akkurat nå føler jeg meg ca. sånn her: 

Nå skal jeg spise. Det gjør meg forhåpentligvis litt mer glad. Jeg elsker mat.

Legg igjen en kommentar

