Grattis grattis grattis !

Altså. Det var to store ting som skjedde i går kveld, og den ene var at vår kjære Lothepus vant Farmen kjendis 2017! Go Leif Einar! Og sist, men ikke minst, så klarte jaggu meg vår kjære JOAKIM SUMSTAD å vinne 1. plass i NM i Oslo!!?! Selv om jeg hadde STOR tro på at han skulle dra dette i land, så var det jo SÅ gøy når han endelig kunne fortelle at han faktisk gjorde det! Jeg er så stolt! Joakim er jo best, det har jeg alltid sagt, men nå bør det liksom ikke være noen tvil. Han ER jo best!! Alle må lese Fjordnes på onsdag, noe sier meg at det kommer en liten sak der også :))
kimmis-nmFor å ta en lang historie kort, så hadde vi ikke verdens beste start på helga, men slik ting ser ut nå, så skal alt være fint. Vi hadde noen bekymringer for lillebror i magen, men etter et besøk på legevakta og en grundig sjekk på ultralyd en fredags kveld, så fikk vi bekreftet at alt så fint ut. Så nå krysser vi alt vi har for at han holder seg der inne, vokser seg stor og sterk, og at vi får han i armene våres i juli måned ♥

Ellers så skal jeg faktisk på kino i dag! HerreGUD så lenge siden sist? Vi skal selvfølgelig ikke se noen annen film en Fifty shades, så det blir bra. Jeg har sett at den ikke har fått verdens beste tilbakemeldinger, men la gå. Jeg har ingen store forventninger, så lite skal til for å overraske meg positivt! Nå skal jeg lage verdens beste gryte til middag, Fikk smake den på jobb i går, og oppskriften på den ble selvfølgelig med meg hjem. Nam!

 

 

Legg igjen en kommentar

