Vi gleder oss til du kommer

I dag har vi hatt det så koslig! Mamma og Leana. Hun slo faktisk til med å sove til halv 9 (!!) i dag, og for dere som ikke vet det, så skjer det ALDRI. Hun har alltid vært en morgenfugl, og er oppe rundt halv 7 -7 så og si hver eneste dag. Så i dag var vi uthvilte og glade begge to! Hun har hatt planlagt fri fra barnehagen i dag, da vi hadde en del vi skulle ordne på moa. Som for eksempel støvler. Synes det er greit at hun får være med å prøve hvordan de sitter på foten, slik at vi får riktig størrelse. Sko kan variere så mye i størrelse fra merke til merke!

Til min store glede, så var det 50% salg på mine absolutt favoritt ullklær. Leana har dette settet her i lilla fra før, og vi har vært så fornøyd med det! Jeg hadde lovet meg selv og ikke kjøpe noe til lillebror, men i dag klarte jeg rett og slett ikke å holde igjen. Det var jo 50% også da, så hellO. Jeg kan virkelig ikke forestille meg at det om 4 mnd skal ligge en liten baby i disse klærne! Sprøtt!! Så da ble det en liten shoot selvfølgelig ♥fullsizeoutput_7e9 fullsizeoutput_7e7 fullsizeoutput_7d9 fullsizeoutput_7e5

Ellers så fikk vi også ordnet karnevalkostyme til Leana! Etter mye fram og tilbake mellom elefant og marihøne, så endte hun opp med marihøne, for den hadde vinger på ryggen. Søta. Vi prøvde den på i sta, alt passer, så nå er hun mer en klar nok til karneval i barnehagen i morgen! Tror de skulle servere pølser også, til Leana sin store glede! Ellers har vi planer om kveldsmat ute i sola i dag, og nå ser jeg at klokken er mye, så jeg må hive meg i middagen. Wok it is. Min absolutte favoritt for tiden. Med eggenudler vel og merke. Et must.

Jeg sendte en snap her i dag til noen venninner, hvor jeg hadde på BH og kunne meddele at puppene mine er blitt huge i det siste. Altså, virkelig, de er det. Uansett. Etter litt fikk jeg svar fra hun ene, og hun bare lo. Hahah. I det jeg leste det, så måtte jeg også le litt. Jeg skjønte jo da hva hun nok tenkte! Viss vi kan si at mine er appelsiner nå, så kan jeg fortelle at hennes er MELONER, og hun er ikke gravid så vidt jeg vet! Yap. Så for henne var mine sikkert null og niks, haha. Men for MEG er de jo det. Søta. Neimen vi snakkes dere!

Legg igjen en kommentar

