Nudist M

Da var foreldrehelgen over for denne gang, og som vi koste oss. Opplegget for helgen var supert, bergtatt var virkelig en opplevelse, og mye god mat ble inntatt. Jeg var jo såå klar for spa, med spesialbehandling for gravide, men selvfølgelig var alt av behandling fullbooket… Så det endte med at vi slappet av i bassenget inne på spa-avdelingen og litt badstu. For min del holdt det lenge nok med en kort stund i bassenget der inne, før jeg måtte kaste inn håndklede. Jeg holdt jo på å få heteslag! Tåler vel hakket mindre nå som jeg er 5 (!) mnd påveg, men til vanlig har jeg også problemer med sånne alt for varme steder. Badstu er virkelig ikke min greie. Jeg holder ut en liten stund, før jeg nærmest får panikk på grunn av varmen og trangen etter frisk og kald luft!

Bergtatt var virkelig en opplevelse. En annerledes og kul plass å ha festen på etter en fin sightseeing tur innover i grotta med båt! Det var vanskelig å få fine bilder med mobil, så bildet under er hentet fra deres hjemmeside, for å vise litt hvordan det så ut. Hjemmesiden kan dere finne HER for flere bilder. bergtatt-grotter

Ellers ble det tatt lite bilder. Her koser ho mor seg på hotelrommet helt alene med nattmat, etter at vi kom tilbake fra festen i gruven. Felles-bussen var vel tilbake rundt halv 1 tror jeg. Spurte J dagen etter når det var han kom å la seg, og tror han sa halv 4? De hadde visst holdt på i skybaren til den stengte, også var det videre på nach til en av dem som hadde suite på hotellet. Jeg hadde aldri i mitt liv holdt ut så lenge, og var nesten på mitt lykkeligste når jeg fikk kjøpt meg nattmat, komme opp på rommet, kle av meg alle klærne og kaste meg til sengs med bena høyt på en pute. Virkelig lykkelig. Det ser dere vel
bilde-07-02-2017-12-01-42Også det siste bilde hvor jeg ordner meg for kvelden. Jeg hater trange klær for tiden, egentlig generelt klær. Så da går jeg ofte rundt med minimalt av klær. Slik som her når jeg sminker meg. Føler bare alt er trangt og travelt å ha på, og føler meg ikke fin i noe med denne magen. Så da går jeg like så godt uten. Hilsen nudist M.
fullsizeoutput_7a0Satt å så igjennom bilder på datan, og kom over dette som jeg tegnet en gang familien  A.S skulle tegne sammen. Sett bort i fra barnestadiet med tanke på tegningen, så var det jo også litt koslig da? Det kule her er at dette ble tegnet i oktober i fjor. Jeg tegnet drømmefamilien, jeg tegnet ønske mitt, og nå sitter jeg her nesten 4 mnd senere og vet at drømmen vil gå i oppfyllelse! Den gang hadde jeg jo ingen aning. Søtt ass. Og btw. Sjekk Leo da. Ble rimelig fornøyd med han!

fullsizeoutput_7a4

Legg igjen en kommentar

