Update 02.02.17

Ja, så var jeg her igjen da. Evigheter sist, så nå var det vel på tide. Jeg er endelig blitt meg selv igjen, frisk og fin. Livet er virkelig fint om dagen! Det har skjedd en del, men det største som har skjedd siden sist jeg var innom, er at vi har vært på ultralyd. Det står spesifikt i innkallingsbrevet at de helst ikke vil at man skal ta med søsken på grunn av mye støy, så Leana kunne vi ikke ta med dessverre. Selv om jeg har gjort dette før, den gang Leana var i magen, så var det virkelig en like fantastisk opplevelse denne gangen. Det må jeg virkelig si! Med en gang vi fikk se den lille i magen ligge å sprelle, så ble alt så virkelig. Vi hadde snakket mye om kjønn på forhånd, og landet vel begge på at det var ei lita jente. Jeg har liksom følt på meg at jeg skulle bli en jente-mamma. «Jostein og jentene» som vi pleide å si. Dere kan tro sjokket var rimelig stort for oss begge da vi fikk beskjed om at det var en liten gutt i magen. Jeg har sagt ganske lenge at jeg ønsker meg to barn, så det at vi faktisk får en av hver er virkelig en drøm! Vi er så heldige! Ei jente til hadde vært mer en velkommen også, men man kan vel ikke stikke under en stol at å få oppleve begge kjønn, også hadde vært veldig fint, samt et ønske.

Det hadde selvfølgelig vært mer praktisk dersom vi fikk ei jente, med tanke på at vi kunne brukt opp igjen mye av klær og diverse fra Leana. Nå må vi liksom starte på nytt igjen, spesielt på klær. MEN. I mine øyne blir ikke det noe annet en bare gøy. Jeg gleder meg! Selv om jeg er kommet ganske langt i svangerskapet, så vil jeg nok vente en god stund til før jeg hiver meg rundt på shopping. Denne gangen her er jeg liksom så mye mer bekymret for alt som kan gå galt, noe som vist er naturlig, menmen. Man må likevel prøve å ikke stresse, og bare tenke på at alt mest sannsynlig går bra!

Jeg skal straks hive meg rundt å pakke bilen. Leana skal nemlig kjøres hjem til Måløy i dag. Hun skal ha en farmor helg. Mamma og pappa skal nemlig til Molde denne helgen, med jobben til J. Felles buss går fra Emblem i morgen klokken 2, så da var det like greit å kjøre L hjem i dag :-) Hun gleder seg masse til å hoppe på trampolina (sengen) sammen med tante Guro, haha. De to leker så godt! Hun kommer nok til å storkose seg masse tenker jeg!

Før jeg avslutter, så måå jeg jo bare spørr om alle har fått med seg tidenes nyhet? Beyonce og Jay-Z som venter tvillinger? O-m-g. For en glede! Jeg ble oppriktig glad da Kimmis sendte link til instagrammen hennes i går, hvor hun fortalte det. Herreguud, de kommer til å bli såå søte! beyonce-jay-z

Anyways, en lite oppdatering fra denne kanten ble det nå i alle fall, men nå må jeg virkelig gå. Hva er det med meg å drøye tiden? Skjerpings M. Jeez

Legg igjen en kommentar

