Ikke så forberedt

Hvordan starter man et innlegg etter utallige uker fri? Ikke vet jeg. Jeg tok meg fri i starten med vilje, jeg hadde mye jobb og lite fritid. Fritiden fra bloggen skulle vise seg å bli mye lengre en planlagt, og det av den fine grunnen at, jepp, tre skal bli fire! Jeg er over 3 måneder på veg, og GUD så godt det var å endelig kunne si det! Denne gangen var det planlagt, og med erfaringer fra forrige svangerskap med innleggelse på grunn av kvalme, var jeg ganske forberedt på dette også denne gangen. MEN. Ikke så forberedt på at det kunne bli verre, faktisk mye verre. Jeg har vært innlagt i omtrent en måned på sykehus, og selv om jeg er ufattelig glad for hvor god hjelp vi har her i Norge, så sliter virkelig et så langt opphold mentalt. Så nå vet dere endelig hva som har foregått her i gården. Dette er selvfølgelig også grunnen til at jeg har vært totalt offline på samtlige sosiale medier, og ikke orket å svare på hverken telefon eller meldinger fra folk. Jeg beklager! Håper dere har litt med forståelse nå?

Jeg er endelig på bedringens veg, men har fortsatt dårlige dager hvor jeg ikke orker noe som helst. Håper det gir seg snart. Nå nærmer det seg jul, og jeg håper bare at formen kan holde seg såpass at jeg orker alle selskapene som følger med. At jeg orker å spise all den gode maten! Siden jeg nå 3 måneder på veg veger mindre en jeg gjorde før jeg ble gravid, ikke har dusjet på en uke og snart har glemt hvordan jeg sminker meg, så lar jeg dette innlegget forbli uten bilder. Nå kjenner jeg faktisk at det er nok mobiltid for i dag, så jeg runder av her. Som sagt, håper dere har forståelse for lite aktivitet herfra. Jeg har ikke ignorert noen med vilje.

Legg igjen en kommentar

