Fuckings happy

Da er det overstått. Endelig!! Dere aner ikke hvor fuckings happy jeg er nå! 3 er ute, og den siste er ikke kommet frem, så den blir bare tatt viss den kommer frem i det hele tatt. Jeg lever! Denne gangen var det faktisk verre å «operere» da han måtte stoppe undervegs og gi mer bedøvelse fordi jeg kjente det! Så det var jo ikke så gøy da, men det gikk jo bra til slutt. Etterpå derimot, jeg er MYE bedre en forige gang. Forige gang ble jeg jo sengeliggende i en uke omtrent. Nå er jeg kjempe bra etter bare noen dager. Hevelsen er der, men det er jo ingenting.
bilde-tatt-04-10-16-kl-10-56 bilde-tatt-04-10-16-kl-10-57-4Dere. Det er jo snart jul!? Jeg lurer faktisk på om jeg så smått må begynne å tenke på julegavene! Har lyst å være tidlig ute i år for en gang skyld. Hvor digg hadde ikke det vært? Jeg er sååå sein som regel.. Ellers er været helt fantastisk, og jeg har hørt det skal være sånn hele uken? Jeg blir så glad! Nå skal jeg og leo snart ha oss en laang fin gåtur. Deilig!

Ellers, så dere at Kim Kardashian West ble ranet i Paris? Hvor sykt er ikke det. Hvordan er det mulig i det hele tatt å komme nær henne? Jeg tenkte vel i et bitte lite nano sekund at det måtte være Michael og gjengen, helt til jeg kom på at Priosn Break er en serie bare.. Hehehe. Neida. Men jeg er helt inn i Prison Break verden. Jeg er på siste sesongen nå, det nærmer seg slutten. Jeg elsker Michael karakteren. Gad damn, what a maaan! Hvordan kan virkelig noen si at den serien ikke er bra? Jeg fatter det ikke. De må være blåst i hode eller noe. Nå orker jeg ikke sitte inne lenger, jeg skal ut, hade venner.

Legg igjen en kommentar

