I morgen skjer det!

Nå er nervøsiteten kommet! Jeg husker ikke om jeg har sagt det eller ikke, men tannlege-timen min ble flyttet! Kjeve-ortopeden skulle visst på forskningsreise, så trekkingen skjer lørdag 1.10! I morgen! Så nå er det under et døgn til det skjer. FY flate så godt det skal bli når alt er overstått. Ingen mer trekking ever, forhåpentligvis! Jeg har så lite lyst, men av og til må man gjøre ting man ikke vil! For sitt eget beste

bilde-30-09-2016-09-49-49

Ellers så skal vi på boligmesse på lørdag. Vi har aldri fått det til å klaffe de siste gangene det har vært, men i år passer det! Sett bort i fra tanntrekkingen da, men det overlever jeg. Forige gang ridde jeg jo på en fuckings hest i TO timer, en stund etter operasjonen! Hvor dum går det an å bli liksom? Det gjorde vondt så jævli mye verre, så denne gangen blir det ikke noe riding for å si det sånn.

Var det foresten noen som så Nobel på NRK sist søndag? Jeg hadde store forventninger til denne nye serien, og jeg ble ikke skuffet! Den startet bra, og kan bare bli bedre og bedre. Eller, jeg VET at den blir bedre og bedre. Gleder meg allerede til neste episode nå på søndag! Aksel Hennie er en fantastisk skuespiller. Jeg får liksom ikke sagt det nok. Det er bare noe ved han som jeg elsker. Spiller han i en film eller en serie, så vil jeg liksom bare se den fordi han er med. Den mannen ass! Jeg har mye å gjøre før seinvakt i dag, så vi snakkes! Fikk faktisk akkurat melding med J om vi skal dra på Ålesundkamp nå på søndag. Hmm. Vet dere, det er så rart. Jeg er ikke noe super fotball-supporter sånn i det store og det hele, men å se en kamp live, det er noe ved det altså. Man blir så engasjert! I tillegg når «byen din» spiller, så kjenner man liksom lysten til å vinne uansett. Når Ålesund spiller kamp, så kjenner jeg lysten til å dra å se på, uansett vær. Støtte opp. Det engasjerer meg virkelig, av en eller annen grunn. MEN, hade.

Legg igjen en kommentar

