M vs J

M som Fotograf:bilde-16-09-2016-17-07-24 J som Fotograf:bilde-16-09-2016-17-08-34 bilde-16-09-2016-17-08-35bilde-17-09-2016-14-51-07Er ikke alltid så lett å få fine bilder med meg og Leana, når pappa virkelig er elendig som fotograf. Haha. Ikke sier han i fra om at forklede på bunaden har sklidd ned heller, så bildet ble som det ble! Fint bortsett fra små detaljer som plager sånne som meg. Ellers kan jeg fortelle at vi har hatt en super fin bryllupshelg! Alle tre koste seg masse, det var fint og gjennomført, god mat og drikke, fine taler og fint vær! Leo har kost seg hjemme med kimmis som barnevakt, og det tror jeg har gått bra! Sånn bort sett fra at kimmis fikk kjenne på Leo sin angst for å være alene, haha. Leo er nemlig veldig ekstrem på akkurat det der. Han takler rett og slett ikke å være alene viss han vet at det finnes noen i huset. Så han fotfølger deg hele tiden, og ikke tro det finnes unntak når du skal på do! Krevende psykisk til tider sa du?

Vi er ikke ferdig og male huset vårt enda, men vi prøver å ta litt og litt når vi får tid. I går kveld skulle Jostein en tur opp i høyden for å male rund vinduene, og det var litt av et syn. Jeg lo s godt inni meg der jeg stod på trygg grunn. Han der i mot, dødsseriøs, og bleik i ansiktet! Tror superwoman Marcela skal ta på seg malerjobben når vi skal enda høyere! Jeg spurte faktisk om jeg skulle ta over, men da ble han bare kjempe sur av en eller annen grunn. Nå skal mamma M gjøre ferdig oppgavene sine, så vi skrives vel

 

Legg igjen en kommentar

