2 år siden!

Hei. Jeg stod opp i dag, brukte evig lang tid i dusjen, renset ansiktet mitt sikkert 5 ganger, og kuret håret. Det pissregner ute, men jeg fant selvfølgelig ut at jeg ville krølle håret mitt i dag, så da ble det sånn. Jeg har hatt en shopperunde på moa og i byen, så disse krøllene er ikke så fine lenger for å si det sånn! Menmen. Jeg hadde jo med meg paraply, men det hjalp liksom ikke likevel. Jaja. Jeg viste ikke hvilke jeg skulle velge, så da ble det alle. Søt, kul, pose, rar. Her har dere liksom alt. Hehe2016-09-14

Da har jeg endelig fått disse bunadskoene i hus som jeg har stresset sånn med. Tror jeg har ringt rundt til hele moa å spurt om bunadsko, for ville i prinsippet ha noen billigere en de ekte som man får kjøpt med bunadsbutikker, men nei. Ingen hadde inne. Bare sesongvarer. Så da ble det ekte sko på meg da! De skal jaggu brukes! Nå må jeg egentlig løpe, for det er høstfest i bhg. Barna skulle lage grønnsakssuppe til oss, nam nam!

Ellers er det faktisk 2 år siden vi døpte Leana i dag! Tenk på det! Er det to år siden? Tydeligvis! Den dagen var så fin. Virkelig en helt perfekt dag! 10170684_10152650876030272_3448772430752084864_n

NÅ må jeg gå!

Legg igjen en kommentar

