Blitt voksen da

God morgen dere. Solen skinner og livet er fint. Jeg skal i bryllup på lørdag. Sist jeg var i et bryllup var vel i, ja, 2000 og? Jeg må spørre J, jeg husker ikke. Det er vel egentlig ikke så viktig, poenget er vel bare at det er sykt lenge siden. Så nå er vi klar ass! Jeg skal være kledd i bunad på den store dagen, og dette er noe jeg gleder meg sånn til. Jeg har aldri likt bunad, men nå er jeg altså blitt voksen jeg da, så nå gleder jeg meg virkelig. Jeg ser først nå hvor nydelig den egentlig er, og kjenner først nå på hvor stolt jeg er som kan bruke bunaden min som mormor har laget (!). Det gjør meg stolt. Jeg skal virkelig bruke den med stolthet så lenge den passer meg, og så lenge jeg kan gå. Glede blir det den dagen jeg kan se Leana i den. Da kommer jeg nok til å gråte. Haha. Menmen, sånn er det.
bilde-05-09-2016-10-23-21

Ellers så begynner jeg å grue meg til 11.10.16. Da har jeg nemlig fått time til operasjon. Jeg veit jeg er veldig glad i kjendislivet og blogger, men neida, slapp av. Operasjonen gjelder ikke annet en til to teite visdomstenner… Tannlegen min sier jeg må trekke alle, så da må man vel bare høre på det? Det skal sies at jeg kjenner at jeg må gjøre det også. Til tider verker det så sykt at jeg føler jeg skal få migrene anfall. Ikke kult. Så disse tennene skal ut, koste hva det koste må. Operasjon blir det fordi de ligger omtrent vannrett, og ikke kan trekkes ut som de vanligvis gjør. Heldige meg. Så nå prøver jeg å forberede meg psykisk til 2 uker med en låst kjeve, suppe, og pinex forte. Life is hard. Kjeveortopeden min har foresten et kult navn. Loro Lado er det vist. Kult hva? Jeg likte det.

 

One thought on “Blitt voksen da

Legg igjen en kommentar

