This girl baby

Denne jenta dere! Har dere hørt disse? Hun er så ubeskrivelig flink! Hun KAN synge. Disse er mine favoritter akkurat nå.

Ellers lever jeg. Mye å gjøre om dagen. Tanken har slått meg om å ta en pause herfra, til-fra dato eller noe, men jeg vet ikke. Legge ned også, men jeg er ikke helt der enda. Liker å skrive i fra meg når jeg skulle trenge det. Jeg har jo mange innlegg som ligger i utkast, som aldri har blitt publisert. Bare for å skrive av meg. Anyhow! Leiligheta til Kimmis begynner endelig og se ut som en leilighet. FYYY så lei jeg allerede er av de trappene opp til andre etasje!!! Vi to, alene (!!), har bært opp et IKEA kjøkken, alt boss ned, og alle flyttekassene opp. Jeezes! Nå får han ikke flytte før han får seg mann og venter sitt første barn. Da skal jeg vurdere det.

Det ble jo jaggu meg sommer i dag? Hva skjer? Ikke digg at den skulle kommme på flyttedagen, men sånn er jo typisk vår flask. Svett og lite freshe var vi i dag om noen skulle lure. Med andre ord ikke noe deilig å se på oss. Vi storhandlet etter vi var ferdige, alt som kunne grilles ble med oss hjem, og vi hadde tidenes grillfest. Nam. Har jeg foresten nevnt at jeg smakte spareribs for første gang i mitt liv? Mm, søtt og godt. Nå er jeg endelig ferdig med det jeg skal, så nå skal jeg legge meg NED å se en velfortjent episode av Prison Break! Jeg har begynt å se det opp igjen, slik at det ligger ferskere i minne til den nye filmen kommer ut! Den serien er helt fantastisk. Ellers har jeg funnet ut at jeg skal bli mer aktiv på et sosialt media jeg har vært aktiv på før. Trommevirvel. Twitter. Så da skal jeg prøve det en periode, til jeg sikkert blir lei av det også. Grattis til CBE som fikk Nàia i dag. Gleder meg allerede til å høre om fødselshistorien. Fødselshistorier facinerer meg av en eller annen grunn. Jeg elsker dem. Så forskjellige. Så intime. Noe eget. Din. Et nytt menneske. I de fleste tilfeller en happy ending. Lykke. Jepp. NÅÅ snakker jeg bare vas her. Hundre tanker i hodet samtidig, da blir det sånn. Rotete. Tror jeg avslutter. Hade

Legg igjen en kommentar

