Boy you got me working side to side

Min nye sang som seriøst går på repeat i hodet mitt heele tiden! Jeez. Håper jeg blir lei snart. Husk å trykk på tannhjulet, og på 1080p HD om du vil se musikkvideoen, viktig viktig.

Jeg nynner, for jeg har faktisk klart og bli syk, så det er ikke mye til stemme å synge med her. Den såre halsen blir jo bare verre av det, så jeg må beherske meg.

Ellers må jeg bare få uttrykke min fustrasjon over enkelte ting.

  • Folk som tar bilder på snapchat med filter, lagrer dem og bruker dem som profilbilde på facebook. Du vet at sommerfuglene på hodet ditt vises sant? Jeg ville i alle fall ikke brukt et snapchat bilde med filter på som profibilde noen plass. Ever. Det er bare, rart. Ferdig snakka.
  • Den saken HER engasjerer meg. Jeg er så enig.
  • Mye meninger om Blac Chyna, og jeg vet ikke helt selv hva jeg synes. Men en ting skal hun ha creds for, å det er å ha fått Robert på beina igjen. For en fantastisk fyr han egentlig er. Jeg håper han blir lykkelig. Det fortjener han.
  • Når du kommer inn på Cubus og blir møtt av ei sur gammel kjerring som ser deg i øynene men verken smiler eller sier hei, og i tillegg ikke spørr om du trenger hjelp, men heller lar deg stå der og føle deg utilpass og vente på noen andre som kan hjelpe deg.  Ah, slike mennesker dere. Jeg klarer dem ikke. Viss hun står i kassen neste gang jeg skal på Cubus, så går jeg. Sånn er det bare.

Det var godt.

 

Legg igjen en kommentar

