Det er normalt å forberede seg

Gårsdagens frustrasjon er herved ordnet opp i, og alt er tipp topp. Endelig er vi hjemme etter tidenes KYGO konsert! Leana hadde kost seg masse, og det gjorde virkelig foreldrene også. Det her må det virkelig bli mer av! Jeg glemte jo heelt å lagre bildene som ble lagt på mystoryen min, så jeg har faktisk nada å vise! Men sånn er det når man koser seg! Det eneste som irriterte meg noe så forferdelig, var måten enkelte butikker hadde forberedt seg på? Altså, når du vet at Kygo skal ha konsert i HJEMBYEN sin, at konserten ganske fort ble utsolgt, som vil si en full Koengen. Er det ikke normalt da og tenke at 22.000 mennesker nok er drit sultne og tørste etter utallige timer i kø og på konsert? Burgerking hadde gjort god research og gjort klar masse mat. Køen var lang etter som alle vet at en burger smaker magisk som nattmat, men det gikk forholdsvis fort fordi de som sagt hadde forberedt seg på syke mengder med folk. Vi kjøpte mat der, men kunne bare få med brus som drikke, og det klarer jeg ikke som tørstedrikk. Jeg skulle da bare en «kjapp tur» på 7-eleven og kjøpe en flaske vann, og der ble jeg stående. Der var det bare kaos, ingen system, og de virket nærmest overrasket over mengden folk som kom. Ikke så det ut som om de stresset over det heller. Menmen. Jeg kom omsider frem og fikk betalt den tomme flaska med vann, (jeg styrtet den med en gang) og gikk ut igjen.

Ellers har hverdagen startet for fullt igjen. I følge Leana så er pappan»på flyet i skyene», og det var han riktig nok i går, men ikke nå lenger. Nå er han selvfølgelig landet i Trondheim og blir der til i morgen. I helgen er det matfestival her i Ålesund, som vil si masse god mat. Det kan vel alle like? Jeg har arbeidshelg, men kan nok tenkes at jeg og brukeren tar oss turen til byen å kiker litt! Ellers blir helgen fylt med arbeid, arbeid og mer arbeid. Vi har MYE som skal gjøres både her, og med Joakim som flytter inn i ny leilighet i slutten av måneden!
IMG_2980

 

Legg igjen en kommentar

