Det er faktisk ulovlig

Jeg hadde egentlig ikke planer om å dra på Kygo konsert nå til helgen, da billettene var så sinnsykt dyre. Alle billettene er jo utsolgt, men privatpersoner selger litt her og der. Jeg tok kontakt med et par stykker for å høre hva de skulle ha for en ordinær billett (som koster 635,-), og samtlige skulle ha over 1000 kr! Latterlig! Det er faktisk ulovlig og selge billetter for høyere pris, men det tror jeg få vet, eller så driter de i det. Forstår at det kan friste å tjene litt på det, i og med at enkelte faktisk er villige til å gi opp i mot 2000 kr!  Der har du desverre ikke meg, så jeg la det omsider fra meg. MEN, så klarte jaggu meg Vegard og ordne en billett til ordinær pris! Mye flaks, men det gikk! Så da blir det visst konsert på meg også da!

Litt vanskelig å skulle reise fra Leana, men hun blir i trygge hender hos farmor og farfar denne gangen. Det går nok så fint så. Ellers gleder jeg meg også til å se fine Lillian igjen. Hun bor jo i bergen, så det passet meg mitt i blinken at konserten skulle være der. Så i morgen reiser mamma og pappa på helgetur alene, for andre gang siden Leana ble født!
_DSC7509

Ellers holder vi faktisk på å lage plen her i bakgårder. Vi begynte på det store prosjektet i går, og en ting sier jeg bare. FYTTI for et forferdelig slitsomt arbeid. VI må grave ut singelen for hånd, 20 centimeter ned, og frakte det bort i trillebår. Her er dessverre ikke plass til at en gravemaskin kan komme til.. Hadde det vært plass, så hadde den blitt bestilt på dagen!! Nå skal jeg hive meg rundt med alt jeg skal gjøre i dag, så vi snakkes!

 

Legg igjen en kommentar

