Vågsøy kommune vokste på alle måter

Vi er jo så heldige som fortsatt har sommer etter vi kom hjem. I dag har det jo vært tidenes vær, noe så deilig! Vi har kost oss masse masse.
IMG_3105 Fina mi. IMG_3117

Jeg har klart og bli ferdig med OITNB sesong 4 i ferien, og nå skjønner jeg plustelig alle som freaket ut og nesten ikke klarte og vente til sesong 5. Yep. Jeg er nok som dem akkurat nå. NÅR KOMMER SESONG 5!? Anyways. Jeg fikk vite i går (tror det var i går?) at en veninne av meg og hennes samboer har kjøpt seg hus hjemme i Måløy. Så gøy! Jeg føler jeg blir supergira på alle sine vegne som kjøper seg noe eget, da jeg husker så godt selv hvor stas det var! En enorm glede, og ikke minst lettelse etter å være ferdig med hele den kjøpe-prosessen. Alt papirarbeidet! Så kom jeg til å tenke på.. Tenk om alle fra vårt kull, altså 92-kullet hadde flyttet hjem? Tenk så bra og ikke minst så kjekt det hadde vært! Sosialt! Det kommer nok selvfølgelig aldri til og skje, selv jeg føler ikke på trangen til å flytte hjem, så hvorfor skulle noen andre gjøre det? Uansett, så ble det en kjempe suksess i drømmen jeg hadde i går natt. Vågsøy kommune vokste enormt på alle måter, og alle var venner og hadde familie. Hahaha. Hør på meg! Men det var altså det jeg drømte, og gøy var det så lenge det varte!

Nå skal jeg overraske kjæresten min med noe han har drømt om lenge. Are you ready J?

Legg igjen en kommentar

