Sommerfresh og klar

Det ble visst en ufrivillig bloggpause der gitt! Hei til dere som fortsatt henger igjen her inne. Ikke vet jeg hva som skjedde. Det som skulle bli noen dager, ble plutselig litt lenger og vel så det. Men her er jeg i vert fall. Tilbake. I live. Sommerfresh. Klar for hverdagen. Klar for jobb som starter på fredag. Sommerferien har vært kjempe fin! Vi har kost oss masse på Bulandet, Halsnøy og Hafjell som har vært destinasjonene for sommerferien 2016 ♥ Og for ikke å glemme Oslo helgen med mine desidert to beste i hele verden. Min Squad♥  Været har vært veldig variert, men jammen har vi nok klart å få litt farge alle 3. Eller det vil si. Vi to jentene har fått farge. Han herremannen vår, han har bare blitt litt mindre hvit.. om vi kan si det sånn :)) Badet i sjøen har jeg også gjort. Veldig stolt av det. Opp til flere ganger faktisk. IMG_2897

Nå skjer det mye spennede fremover. Det mest spennede akkurat nå, er at Joakim har kjøpt seg leilighet!! I morgen skjer alt av papirarbeid og signering. Så spennende! Jeg husker enda hvordan den følelsen var. Når du endelig har kjøpt ditt eget! Leiligheten hans skal igjennom en hel del oppussing, og det i seg selv er jo super spennede! Jeg gleder meg til å se leiligheta, og ikke minst, jeg gleder meg enda mer til å se det endelige resultatet!

Det er så deilig og være hjemme i sitt eget hus, og akkurat nå er utsiktet min det her. Fint? Jeg synes. Nå skal kvelden nytes videre med enda litt mer vin. Kan man bli alkoholiker i løpet av sommeren? Stygt redd for at jeg kanskje er blitt det.
IMG_3104

Legg igjen en kommentar

