Unconditional Love

God kveld! Etter personalmøte på jobb, var det duket for brannøvelse. Jeg har vært med på en del brannøvelser i mitt liv, men akkurat dette her var skikkelig dårlig planlagt. Teamlederen vår hadde sendt ut melding til alle om at vi skulle møtes på omsorgssenteret for felles brannøvelse, da vi var så mange. Når de som skulle ha øvelsen dukker opp, forteller de at vi MÅ være på hver vår plass, og ikke samlet som avtalt? Ikke vet jeg hvor kommunikasjonen sviktet, men en del unødvendig kaos og rot ble det før vi endelig var kommet dit vi skulle og kunne begynne. Selve øvelsen kunne også blitt gjort så mye bedre, men det er en annen sak. Uansett, sånt irriterer meg, det måtte bare ut. 


_DSC7475

_DSC7466

Hun her altså. Det fineste jeg eier. Jeg er så stolt, dere aner ikke.

 

Legg igjen en kommentar

