Jeg skal på Rihanna konsert i Oslo om 2 uker!

God morgen til dere!

Jeg har vært utrolig lite aktiv her inne de siste to ukene, jeg vet. Mye som skjer om dagen, og i tilegg til alt det vanlige som krever sitt, så holder vi også på å male huset! Det kan jeg bare fortelle dere med en gang, det tar TID! Vi har en dritt kledning som krever mye pirkearbeid, maskeringen er et forferdelig pirkearbeid, og på toppen av det hele så må vi gjøre alt to ganger. To strøk. Hjelpes!

Jeg har kommet inn i en god rytme med trening, endret en del i kostholdet, Leana har fått nytt bilsete til konebilen, vi har værrt på sommerfest i barnehagen, vi har kost oss mye på sanden i fineværet, jeg har vært på velvære-salong å vokset armehulene, og livet etter er som en drøm. Neste blir Brazillian. Vi har hatt besøk av Rune, Silje, Marion og det nyeste medlemmet i familien, lille Miriam. Så rart og holde en så liten baby igjen! Jeg har jo glemt hvordan det var! Jeg har arbeidshelg den helgen det er dåp.. Jeg har arbeidshelg den helgen det er måløydagene.. Jeg har fått dilla på frø og kesam! Mammatilmichelle overrasker meg stadig vekk, jeg føler alle er gravide nå for tiden. OG VET DERE HVA!? Jeg skal på Rihanna konsert i Oslo om litt over to uker!! Jeg reiser sammen med de to beste i hele verden, selvfølgelig Lillian og Kimmis. For en helg det der skal bli ass! Litt sånn random info, bare fordi jeg hadde lyst. Nå skal sommerdagen nytes, hadebra!
_DSC7434

Legg igjen en kommentar

