Jeg hadde en brev-venn!

God morgen til dere! Ah, jeg elsker dager med fri, hvor du har ryddet huset fra før, og kan rett og slett bare slappe av og gjøre akkurat hva du vil. Ikke trenger jeg å kle på meg heller. Enda. Å sprade rundt i denne nydelige morgenkåpen blir liksom aldri feil.
_DSC7378

_DSC7385_2_DSC7375

Det er ikke ofte jeg kjøper meg blad lenger, men sånn som i dag når jeg faktisk har et, så lurer jeg alltid på hvorfor jeg ikke unner meg disse oftere. Det er jo så inspirerende, kjekt og koselig med blad! Jeg husker så godt før i mine yngre dager, da var det nyeste Julia et must! En periode med Wendy (!), og senere så var det Topp! Spaltene med de kleineste og flaueste historiene var jo det beste, og jeg kom faktisk akkurat på at jeg hadde en brev-venn en gang i tiden også?!

Haha syyykt! De som ville ha en brev-venn kunne legge ut annonse med litt informasjon om seg selv og adressen(!) som brevene skulle sendes til! Noe slikt hadde jeg aldri turt den dag i dag, men tenk at det var sånn da! Å få brev fra min brev-venn var jo så stas!! Den spenningen med å hente posten for å sjekke om det var kommet brev. Disse brev-veninnene mine vart ikke så lenge, jeg husker ikke hva som skjedde. Det dabbet vel bare av, haha. Nå går det mest i interiør magasiner, Det nye, men jeg skal innrømme at de gangene Andrea eller noen andre av de yngre i min familie kjøper Topp, så sniktitter jeg alltid igjennom bladet dersom det ligger i nærheten. Man blir liksom aldri for stor for kjendis-gossip og kleine historier!

 

Legg igjen en kommentar

