Condom Challenge

Har jeg fortalt dere om den dagen jeg fikk et spontant påfunn, igjen? Denne gangen var det at jeg ville prøve denne condom challengen som var overalt på nettet for en stund siden. Jeg har liksom lurt på hvordan det fungerer, om det funker, osv. Så da ble det det! Etter seriøst UTALLIGE forsøk, så fikk vi det begge til. For ja, jeg måtte nok være den som satt i badekaret jeg også.. Altså, se på Jostein da? Hahahhah. Jeg dør!!
Bilde 12.05.2016, 19.59.59

Leana Lekte i hovedsak på rommet sitt mens foreldrene holdt på med dette Crazy påfunnet sitt, men døra på badet stod åpen. Da jeg endelig fikk det til på J, lo jeg som sagt kjempe høyt, og hun ble selvfølgelig nysgjerrig! Hun kommer inn på badet og ser pappa med en ballong (som hun sa) på hodet, og ble ganske redd! Haha, offa! Så den gikk fort av igjen, og da var alt fint igjen! Jeg må jo bare le av hele greia! Av Jostein, av at det funket, av at Leana ble redd, av alt! GULL!


Den fineste to-åringen jeg vet om skal feire bursdagen sin på lørdag, og nå begynner det virkelig å nærme seg med stormskritt! Tenk at hun blir hele to (!!) år!? Jada, vi mødre gjør vel ikke noe annet en å si: «Hvor blir tiden av?» «Tiden flyr» «Har det gått X mnd/år allerede!?». Bare vent. Den dagen dere skal feire barnet deres sin to-årsdag kommer dere nok til å tenke det samme. Jeg lover!

Handlingen til mat og dessert er jeg så og si ferdig med, samt handlingen av all pynt også. Føles deilig! Jeg gleder meg til å stelle i stand dette her, da 1-års dagen ikke ble annet enn en liten feiring grunnet flyttekaos! Så nå dere, på lørdag smeller det, på alvor! ♥ Du skal få tidenes dag Leana ♥ Nå må jeg hive meg rundt å gjøre det siste jeg må ordne før seinvakt i kveld! J er i Oslo as we speak, så i dag skal L være med C :-) Det blir nok så koselig som bare det!

Legg igjen en kommentar

