Hipp hipp, hurra

Gratulerer så mye med dagen alle sammen! 17. mai er jo en eneste stor fest, og vi har kost oss som bare det! Det har blitt både pølser, rømmegrøt, is, brus, kaker og thaimat, så nå er vi så stappmette på mat og veldig klar for en sunnere hverdag uten et tonn med sukker!

Jeg hadde så veldig lyst å ha bunaden min i år, men bundassko er ikke kommet i boks enda, og da gikk det ikke.. Kjolen jeg hadde var en veldig fin erstatter da, det skal sies. Jeg likte den så godt! Kamera ble ikke så flittig brukt som jeg hadde tenkt, men her er i vert fall noen bilder fra dagen :-)
Bilde 17.05.2016, 10.41.50

Bilde 17.05.2016, 11.05.50 (4)_DSC7279_2_DSC7294_2_DSC7296_2_DSC7282Leana var bare såå nydelig i den fine matros kjolen sin! Hun er jo til å spise opp! ♥ Den jenta altså ♥

Nå er vi endelig kommet hjem, og jeg bestemte meg for å hive meg rett i utpakkingen med det samme. Nå er jeg helt ferdig, og det er utrolig deilig å tenke på at jeg slipper å styre med det i morgen! Å pakke ut er seriøst det kjedeligste ever. Feiringen fra Oslo kom opp på tv’en i sta, og jeg kjenner jeg har så lyst til å feire 17.Mai i Oslo en gang. Det ser så, stort, fint og gøy ut. Kanskje neste år? Noen som er med? Det hadde jo vært gøy da! Nåå skal jeg catche meg opp på PH, så dere får ha en fortsatt fin kveld!

Hipp hipp, hurra!

 

Legg igjen en kommentar

