Nydelig i bunad

Hei til dere, lenge siden sist! Nå har jeg ryddet som en gal her i huset, og er snart klar for en tur på fjellet mitt. Solen stråler, og det er jo så fantastisk deilig!? Man får jo lyst til å gjøre så mye! Uansett. Forige helg var vi som nevnt i konfirmasjon, og det er jo alltids koslig, men veldig (!) deilig og komme hjem etter utallige timer i finstasen! Dagen etter hadde vi jo også sommer i Måløy by, og det var såå deilig! Vi var masse ute, bursdagsselskap til farfar, hilste på lammene som var kommet, dro ned til sjøen, og hadde en skikkelig fin familiesøndag! Slenger med et knippe bilder fra konfirmasjonen :-)

_DSC7167_2_DSC7213_2_DSC7244_DSC7218_2_DSC7203_DSC7207_2

Altså, Leana var bare så nydelig i bunad! Det er nok snart dags for å invistere i en ny en, da denne begynner å bli ganske kort i lengden. Rundt livet passer den jo enda, men det er jo tross alt en bunad, og ikke en tunika ;). Jeg har jo faktisk bunad selv, men har aldri vært noe særlig glad i det, frem til nå! Nå kjenner jeg at jeg gleder meg til neste event, slik at jeg får brukt bunaden min! Den er jo så fin!♥ Nordfjordbunad sydd av min flink mormor, kan det bli bedre? Tviler.

Nei, nå skal jeg hive meg i treningstøyet å komme meg ut! Vi skrives. Kos dere i dette fine været!

Legg igjen en kommentar

