Feil prioritering

God morgen til dere!

I går var Leana hjemme da hun kastet opp på morningen, men det har ikke vært noe mer siden da. Det er jo 48 timers regel i barnehagen, så jeg er hjemme med «sykt» barn i dag også. Her finnes det ikke mye syk Leana, som vil si at energinivået hennes ikke er svekket i det hele tatt! Så jeg skal bare hive meg rundt å poste dette innlegget her, før vi skal ta turen ut. Litt småregn her, men det skal vi tåle! Leana elsker foresten regn. Sølepytter er jo så gøy!

Siden Leana ikke var mye syk i går heller, bortsett fra på morgenen, så tok vi oss en tur til byen for å shoppe litt til en forandring! Jeg ender jo som regel opp på moa om jeg skal shoppe, så i går tenkte vi å prøve ut byen. Jeg skulle faktisk ikke ha noe spesielt da jeg låste døren og dro hjemmefra, men jeg endte faktisk opp med blandt annet to splitter nye dun dyner, nytt sengesett og nytt sengesett til Leana. Emh.. Haha. Da jeg kom hjem og skulle fortelle dette her til min søte venn Jostein, så ble han ikke så innmari happy for å si det sånn! Vi har nemlig 1000 andre ting å bruke penger på i disse dager, og det vet jeg så alt for godt selv! Haha. Vi skal jo begynne på bakhagen i sommer, så vi har mer en nok å styre med! MENMEN. Jeg har vært lei min egen dyne lenge, dama i butikken var hyggelig, og det var tilbud. Så da ble det bare sånn! Jeg kan i vert fall meddele at vi sov utrolig godt i natt begge to, med splitter nye dun dyner;)
Bilde 02.05.2016, 13.19.00 Bilde 02.05.2016, 14.48.21

I helgen blir det konfirmasjon hjemme, så vi reiser nok hjem på torsdag! Det gleder vi oss masse til! :-) Nei, nå begynner Leana å bli rimlig lei, så nå ska vi straks hive oss i regnklærne å komme oss ut! Ha en fin dag, dere!

One thought on “Feil prioritering

Legg igjen en kommentar

