Close To You

God morgen til dere! Akkurat nå nyter jeg og Leo den deilige solen ute på terrassen! Noe så etterlengtet! Visste dere at leo er minst like glad i varme som meg? Kanskje mer også. Han kan faktisk ligge å steike i solen, puste og pese som bare det, men ikke flytte seg fordi det er så deilig. Det er hunden sin det. Nå skal jeg nyte denne koppen med kaffi før jeg skal avgårde og kjøpe en liten innflytningsgave til Christine og Erlend! De har endelig fått overtatt huset sitt, og jeg gleder meg masse til å se det helt ferdig senere! Gratulerer! ♥ Jeg kjenner såå godt igjen den følelsen de har akkurat nå. Lykke!

_DSC7123 _DSC7126_DSC7128_DSC7135

Leo beskriver virkelig godt på disse bildene hva jeg føler at the moment! Sool♥ Gi meg sol og varme!
_DSC7109_2_DSC7110_2Nå må jeg hive meg i sminken og komme meg avgårde. Seinvakten nærmer seg farlig også.. Blæ. Ellers, så må jeg bare be alle dere som ikke har hørt hele det nye albummet til Rihanna om å høre det. Den dama. Jeg elsker henne! En sang som jeg har fått sansen for i disse dager en denne. Hør den da vel!

Legg igjen en kommentar

