This Olive Tree

God morgen til dere. I går var jeg og Joakim på blandt annet plantasjen, og steik så mye fint de har der! Så mye fresht! Naturlig nok;) Jeg har jo lenge hatt lyst på oliven tre, så i går bestemte jeg meg bare for å kjøpe de når vi først var der oppe. Så endelig har jeg fått meg et par tre, så nå er jeg meget fornøyd! De er jo så fiine! Gash!_DSC7034 _DSC7035_2Vi hadde det super koslig i går med shopping og ikke minst, visning på ei leilighet! Jepp, det stemmer! Og nei, vi skal ikke ha oss noe nytt, dette her var en potensiell leilighet til Joakim! Han har bestemt seg for å kjøpe seg sitt eget han også! Spennende! Å dra på visning generelt synes jeg er supergøy, nesten uansett om man skal kjøpe eller ikke. Haha.  Så nå får vi se da, hva han ender opp med til slutt!

Bilde 26.04.2016, 11.08.21

Ellers, så kan jeg meddele at håret mitt endelig er vokst ut igjen i ønsket lengde. Eller, nå er det vel hakket for langt faktisk. -5 cm ish, så er jeg der.  Dere husker kanskje at jeg klippet meg kort for en stund tilbake? Det var jo ganske fint det også, men akkurat nå trives jeg best med langt hår igjen. Heldigvis for meg vokser håret mitt nokså «raskt», så en forandring i ny og ne skader jo ikke. Det vokser jo ut igjen! Det er bare jeg som er et komfortdyr når det kommer til dette håret mitt. Jeg har liksom alltid vært jenta med det lange, svarte stritte håret. Foruten om en periode på ungomsskolen hvor jeg farget håret omtrent hver måned eller noe..

Det er jo skikkelig vår, så nå skal jeg og Leo snart ut på en laang tur. At vi hadde snø for bare noen dager siden er jo helt sykt. Værgudene må ha vært rusa på et eller annet de siste dagene, for det å ha flere årstider på samme dag, er vel ikke helt normalt? Uansett, nå må vi komme oss ut! Vi skrives vennerr

Legg igjen en kommentar

