2016 – Året for videoblogg

Det er egentlig ganske deilig og tenke på at jeg trives så godt i eget selskap. Det gjør meg virkelig ingenting å være alene. Faktisk så synes jeg det er ganske deilig. Det hadde ikke gjort meg noe å sitte på en kafé med datamaskinen min i flere timer alene for eksempel, og det vet jeg flere hadde syntes var dødsflaut. Jeg klarer liksom å finne roen alene, uansett hva jeg holder på med.
Bilde 12.04.2016, 11.38.01 På en annen side så kan jeg ikke være for lenge alene, for da går jeg på veggene. Jeg elsker jo å være sosial også, og jeg trenger faktisk drama i livet mitt. Hvem gjør vel ikke det? Her i gården er det lite drama, så da er jeg avhengig av at noen andre har drama i sitt liv, og at jeg kan følge med. Enten om det er KUWTK, blogger eller venner. I need it. Bilde 12.04.2016, 11.43.00

Foresten. 2016 er jo tydeligvis blitt året for videoblogger! Jeg føler jeg ser nye videoer som kommer ut på blogger hele tiden, og det er jo kjempegøy! Jeg elsker å se videoblogger! Såå, jeg sitter faktisk her å vuderer om jeg skal smække sammen en videoblogg jeg også! Selv om jeg helt frem til nå har sett på det som helt uaktuelt, så lurer jeg faktisk på det! Tro det eller ei, haha. Men vi får se. Kanskje det plutselig kommer en video? Hvem vet ;-) Dilemmaet blir jo i så tilfelle om hva den videoen skal handle om.

Det blir i vert fall ikke i dag, det kan jeg si. Nå skal jeg få postet det her innlegget og komme meg videre med dagens gjøremål. I dag skal det storhandles dere. Virkelig storhandles. Å småhandle litt hver dag er seriøst det VERSTE jeg vet om. Lenge leve storhandling en gang i uken! Amen

Legg igjen en kommentar

