Hurra for meg

Ja, så var det jaggu meg 5. april igjen, og jeg blir hele 24 år! Det er så sykt! Selv om jeg kan innrømme at jeg får litt angst av å kalle meg 24, så er jeg i bunn og grunn veldig takknemlig for at jeg er frisk og fin. Livet smiler. Jeg smiler. Kopi (3) av Marcela i hagen

 

IMG_2036

Planene for dagen er middag og familiekos med mine to. J har fått beskjed om at jeg ikke trenger noen gaver, men middag/kvelds, det skal jeg ha! Jeg har ikke helt klart å bestemme meg for hva jeg vil ha enda, men det skal jeg nok finne ut ;-)

Legg igjen en kommentar

