«Tenk viss dei bite»

Vi hadde oss en nydelig ettermiddag på onsdag, med gårdsbesøk og en tur opp om fjellstua før vi dro hjem for kvelden. Det skal jo noe til å få fram feelingen som vi hadde da denne utsikten var forran øynene våres, med et mobilkamera! Det var i vert fall så aldeles nydelig, så her kommer noen bilder vi tok:
Bilde 16.03.2016, 18.51.43 Bilde 16.03.2016, 18.52.02

Bilde 16.03.2016, 18.52.48Bilde 16.03.2016, 18.53.50Fint eller hva? Utsikten der oppe når solen går ned, er magisk! Vi var som sagt på en gård også, og Leana koste seg sånn! Ikke var hun redd for noe heller, og jeg måtte bare le litt da vi skulle inn til noen kaniner som var der. Jeg hadde tenkt å filme/ta bilder mens Jostein skulle ta med Leana inn. Tror du ikke han feiga ut? Hahahha.

«Nei det her får du gjøre. Tenk viss dei bite!»
«Neida, bare løft dei etter ørene, og hold under rumpa»
«Nei faen»

Jeg dør. Haha. FOR ei pyse!! Når det kommer til dyr, så er Jostein så pysete som bare det! Jaja. Heldigvis er jeg stikk motsatt, så bra noen av oss er tøff på den siden;) MEN. Nå må jeg virkelig slutte å bable snart. Vi reiser jo (som sagt sikkert 100 ganger) på hytta i dag! Typisk Jostein og Marcela er å ordne alt i siste liten, og denne gangen her er heller ingen unntak. Tror dere ikke Jostein skal på moa i matpausa å ordne oss ski?… Vi er langt i fra ferdig pakket, så jeg burde egentlig hive meg rundt å begynne! Kanskje jeg får blogget fra hytta, det vet jeg ikke enda, vi får se.  Jeg skal få til noe, om det så er blogging fra mobilen (som jeg ikke liker så godt). Så stay tuned!

GOD PÅSKE ALLE SAMMEN! KOS DERE ! ♥

Bilde 18.03.2016, 09.04.20 (1)

2 thoughts on “«Tenk viss dei bite»

Legg igjen en kommentar

