Yes Please

God morgen dere! I dag har jeg hatt en start på dagen som jeg skulle ønske jeg hadde klart å få til nesten hver dag. Tenk om! Etter å ha levert L i barnehagen, var det trening som stod på planen. Jeg hadde meg en nydelig joggetur i et fantastisk vær! Så utrolig deilig! Nå  har jeg kost meg med cottage cheese, bringebærsylte og eple. Høres kanskje ikke så alvorlig godt ut, men det var det faktisk! Så nå skal jeg hive meg i dusjen, før henting og middag!2016-03-16Bilde 16.03.2016, 12.38.20Noen som har fått med seg dette bilde her som tok av i sosiale medier? Disse damene her er begge gravide, og det er fire uker forskjell på termindatoene deres. Fitness modellen Chontel til venstre venter sitt barn i slutten av Mars, mens Natalie til høyre hadde termin i begynnelsen av Mars. Dette bilde ble tatt da Chontel var 21,5 uker påvei! * Bildene er hentet fra Chontel’s instagram – Chontelduncan. 
Skjermbilde 2016-03-16 kl. 14.46.23Jeg fikk helt sjokk. Jeg vet jo at noen nesten ikke får mage, slik som en viss fotballfrue, men herlighet, det kan jo ikke gå an å ikke ha noe?! Til og med fotballfrue fikk jo mage til slutt! Det viser jo INGENTING på Chontel! Ingenting, og hun var 21.5 uker påvei på disse bildene!! Jeg måtte selvfølgelig sjekke det her ut, for hun kunne umulig ikke ha NOE mage nå som det snart nærmer seg termin. Heldigvis, så kunne det siste gravidbilde som hun har lagt ut på instagram vise en tydelig mage. Riktignok superliten, men magen er der! Hun ser jo så aldeles smashing ut! Og jenter? Leter dere etter insta-inspo, sjekk ut Chontelduncan! En heeel haug av perfekte motivasjonsbilder! Tenk å ha en så trent kropp da? Yes please. Skjermbilde 2016-03-16 kl. 14.46.05

 

Legg igjen en kommentar

