Krysser fingrene

Jeg rekner nesten med at de fleste av oss har stått og studert seg selv i speilet før? Nøøye? Det er så farlig det! Nå har jeg funnet 100 ting i ansiktet mitt som jeg ikke er fornøyd med. Bare chill, vi snakker ikke plastisk kirurgi og den slags. Sånn egentlig er jeg faktisk ganske tilfreds med nesen og resten. Alt er ikke perfekt, jeg er ikke 100% fornøyd om noen skulle lure, men likevel tilfreds med det jeg har. Det er ikke et kompleks, det plager meg ikke i hverdagen. Det er jo.. meg! Det jeg snakker om er huden, rynker, pigmentflekker, uren hud, osv. Nå krysser jeg fingrene for at kimmis får fri på onsdag, slik at vi får komt oss på en velvære salong med disse ansiktene våres. De trenger virkelig en total rens! 2016-03-152016-03-151

I dag har jeg fri, og det skal nytes til det fulle. Til helgen reiser vi på hyttetur! Jepp, vi fikk tak i en hytte etter mye om og men. Den ligger i Stordalen, og vi reiser med svigers! Jeg lurer virkelig på hvordan det her skal gå. Haha, ikke med svigers altså, men i bakken tenkte jeg på nå. Jeg har jo snowboard, og det har ikke blitt rørt siden jeg var? 15-16 år? Ish? Haha guuuud… Håper ingen kjente er der og ser meg.. Jeg vet det kommer til å bli så klønete, at jeg ler faktisk av tanken. Men jeg tenker, jeg må jo gi det en sjans! Kanskje det er som å sykle, at jeg detter kjapt inn i det igjen. Jeg håper! Om det skulle bli helt katastrofalt, så har vi uansett planer om mye langrennturer med kvikklunsj, appelsin og kakao! Med Leana på slep i akebrett eller i bæremeis. Vi får se! Mye ute skal vi i vert fall være! På hytta var der visst veranda med bålpanne og ubegrenset ved, så det her blir jo alle tiders!

Nå skal jeg hive meg rundt på en shoppingrunde. Jeg må ha nye jeans, og det er faktisk som Vegard Harm sa så fint i en video på facebook. Et mareritt. Enten så passer den der men ikke her, eller så passer den her men ikke der… Nå skal de sies at mitt største problem er å finne noen som er korte nok! I lengden! Og DET er ikke bare bare skal jeg fortelle dere! Ønsk meg lykke til. Takk. Jeg er stygt redd for at det her kommer til å ende med at jeg ikke finner meg noen bukser, og heller da kjøper masse unødvendig dritt bare for å føle meg bedre

Foresten! Da «work» sangen til Rihanna kom ut ble jeg skikkelig skuffa. Jeg likte den ikke i det hele tatt. Men nå? Jeg hører ikke på andre! Jeg måtte liksom bare høre den noen ganger for å bli fenga. Sånn er det av og til med noen sanger. Ikke hørt den? Sjekk den ut her:

Ellers så er jeg stor fan av en artis i Norge som ikke så mange vet om ( i min krets i vert fall). Sval heter hun, og hun er helt fantastisk flink! Og så ung!! Hun kommer til å klare seg såå bra!  Dere må sjekke henne ut! Tekstene er så.. ekte! Jeg liker deg virkelig godt, Sval!

 

 

Legg igjen en kommentar

