Moments like this

Hei! Om dere lurte, så var den fjellturen som jeg og kimmis hadde, helt fantastisk! En ting vi ikke hadde tenkt så mye på, var jo at det kanskje kunne være snø og GANSKE kaldt på fjellet. Haha. Så vi gikk altså i det her landskapet i klær som vi godt kunne brukt en fin vårdag liksom. Ingen jakke, ingen ull, ingen flees. JAJA. Det gikk jo det også! Vi hadde det ganske så morsomt, snappet mye, og ja, disse vindkastene som kom inn i mellom var nesten nok til å velte meg over ende! Leo var også med, men herligHET for en pyse han plutselig skulle bli på toppen da!? Han hylte bokstaveligtalt som en stukken gris inn i mellom! Høydeskrekk, kald, redd, lei, i don’t know. Alt på en gang tror jeg. Haha. Lille Leo ♥IMG_2029

Ellers hadde jeg og Leana oss en tur hjem i helgen, i hovedsak for å feire Jenny Marie sin 2 års dag! Lovise hadde jo laget en kjempe fin peppa gris kake, og Leana så det med en gang. Haha. «Peppa gis. Flink! Aldri om jeg hadde klart det der lissmm. IMG_2077IMG_2118Søndag formiddag før vi reiste opp igjen, brukte vi hjemme hos farmor og farfar. Vi hadde det såå koselig! Vi hadde nydelig vær (viste ikke så godt på det bilde nedenfor, men det var blå himmel og sol!), var masse ute, og hadde den faste kaffematen før vi måtte reise. Farfar hadde så mye han ville vise Leana, og på bilde under står de altså på den berømte «kvalen». #Moments like this ♥
IMG_2086Bilder fra en annen dag forige uke. Altså, jeg blir så vanvittig mye bedre humør når vi har fint vær. Alt blir bedre!
IMG_1932IMG_2053Jeg tror jeg har sett nordlyset to ganger før i hele mitt liv, og gang nummer to var nå på mandag. Jeg prøve desperat for å faktisk få bilder av det, men med en iphone 5C var ikke det så lett. Det var MYE mer nordlys en det vises her, og det var rett og slett helt fantastisk å se på! Tenk at jeg bare har sett det to ganger før? Er ikke det veldig rart? Føler at for enkelte så er det ikke wow i det hele tatt, fordi de ser det så ofte!
IMG_2104De siste uken har Jostein vært mye vekke, både her og der, og når han ikke har vært bortreist så har han jobbet mye overtid. Så vet dere hva? Ja, det høres alvorlig klissete ut, men nå gleder jeg meg sånn til påskeferien! Jeg skal kose meg ihjel med den lille familien min, vi skal kose oss ihjel på hyttetur med svigers, vi skal kose oss ihjel når vi kommer hjem å får besøk av familien min, og sist, men ikke minst, så SKAL jeg få presset inn tid til ren kjærestekos! Påsken kan virkelig ikke komme fort nok!♥
IMG_2113Nå må jeg kjappe meg å poste dette innlegget her, for nå er det bloggerne. Heheh. Ja jeg ser på det. Og jeg liker det! Snakkes :-)

Legg igjen en kommentar

