Sukkertopp

God morgen til dere! Nå skal eg straks hive på meg treningsklær, også skal jeg og kimmis på sukkertoppen! Vi bestemte oss sånn ca. nå! Vi var litt fram og tilbake om kafé eller sukkertoppen, også endte vi heldigvis på den siste. Det er jo absolutt det beste alternativet, for oss begge, hehhhee.

Ellers så må jeg bare komme med et tips. Dere som ikke har sett disse to videobloggene til Kristin, se dem! Såå mye bra som blir sagt på disse to, virkelig! Kos dere med disse! Nå skal jeg komme meg ut :-)

Legg igjen en kommentar

