Megler på besøk

God kveld mine venner. Vet dere hvem vi hadde besøk av i dag? En megler. Du tenker kanskje nå at vi skal selge huset vårt, men nei, det skal vi ikke. Ikke enda i vert fall. Vi fikk en gratis vurdering av en megler, og det tenkte vi var like så greit å utnytte. Da vet vi hvilken sum vi har per dags dato, og OM det skulle dukke opp et drømmehus med samme kvalitet som vi har her, men som er nærmere jobben til J, så vet vi om vi har råd eller ikke. Jeg er så utrolig fornøyd med huset vårt, jeg har det virkelig så fint her. Nytt, og akkurat passe for vår familie på 3. Vi bruker omtrent ikke strøm heller, da huset er nytt, tett, og bra. Det er så deilig! I tillegg har jeg jo fått velge alt selv her, farger, fliser, spotter osv. Dette her er jo mitt. Vårt! Så ingen fare. Jeg tror ikke vi kommer til å flytte herfra på noen år :-) Det er jo blitt hjemmet vårt nå ♥2016-02-24

Jeg sitter å ser barneavdeling på tvnorge nå, og det får meg virkelig til å tenke over hvor heldige jeg er, som har et friskt barn. Et barn uten alvorlige problemer. Jeg er så takknemlig. For det er jammen meg ikke en selvfølge at man skal få et friskt barn, uten komplikasjoner, sykdommer, eller alvorlige problemer. Det kan skje hvem som helst. Det må være så krevende å tilbringe lang lang tid på sykehuset, og ikke vite, være redd og engstelig for at noe skal skje. Og ikke minst for de små. De er jo så flinke!

Nå skal jeg strikke videre på et lueprosjekt jeg har begynt på! Tenk at jeg strikker! Hvem hadde trodd ever? Heldigvis har jeg en flink veninne som hjelper meg mye. Hun er jo strikkekongen, haha. Hvor kult hadde det ikke vært om jeg faktisk fikk til denne lua? Og at Leana kan bruke den? Den dagen denne lua er ferdig kommer jeg nok til å sprekke av stolthet. Haha. Jeg håper bare jeg får det her til! Jeg skal få det til! Nå blir det strikking en liten stund til, før jeg må legge meg. Leana skal på karneval i barnehagen i morgen, og vi begge skal tidlig på jobb i morgen. Jeg må nok stå opp i good tid om jeg skal rekke å ordne både meg selv og henne før jobb! Off. Det skal nok gå bra! Vi snakkes :-)

Legg igjen en kommentar

