Pleie

Da har huden min fått pleie i dag, noe som har vært på høy tid. Apropos uvane, så har jeg en til. Jeg er nemlig ikke alltid så flink til å fjerne sminken når jeg skal legge meg. Det er ikke kjempe ofte jeg glemmer det eller ikke gidder, men noen ganger blir det. Å det er ikke bra! Men nå fikk fikk jeg i vert fall tatt maske å renset grundig, og huden min er så myk og fin nå, mmmh.
2016-02-23

Vi har hatt grønnkål i kjøleskapet en stund nå, og brukt det lite, så i sta fant jeg ut at jeg skulle lage grønnkålchips av resten. Vel. Det er en grunn til at overskriften ikke er «grønnkålchips in the making» eller noe i den duren. Vi hadde bare noen dråper med olje igjen, men jeg valgte å kjøre på likevel. Lol på meg. Resultatet ble brente grønnkålchipser. Jeg vet ikke om det går an å bruke smør, det gjør det sikkert, men det gjorde ikke jeg. Haha. Jaja! Det var den grønnkålen! Neste gang nailer jeg det, bare vent!

Nå skal jeg hive meg i middagen, jeg aner ikke hva jeg skal lage. Jeg var så kreativ på kjøkkenet før, men den biten har visnet helt bort. Jeg kan vel ikke si at jeg hater å stå på kjøkkenet, men jeg har langt i fra den gleden jeg hadde for noen år siden. Langt ifra. Jeg så Hellstrøm rydder opp hjemme i går, og trøster meg med at jeg er mye bedre en familien fra Beitostølen i går i vert fall. Haha. FY FLATE for en råten familie de må være. Innvendig altså. De omtrent levde på grandiosa. Hvordan klarer folk det? Ja, jeg skjønner at en travel hverdag kan gjøre at man må ty til lettvindt mat for å få tid til alt, men hallo! Det fins grenser! Den familien var mor og far pluss 7 (!!) barn. Ikke kom her å fortell meg at det ikke tar tid å steike 5 grandiosapizzaer også. Med bare én ovn. På den tiden hadde de klart å laget noe mye sunnere, mer næringsrik og bedre mat. Uten tvil. De er tross alt 9 personer i det huset som kan hjelpe til. NI!  Dagens utblåsning. Nå må jeg begynne shjæl. Snakkes!

Legg igjen en kommentar

