I need Colours

Hjelpes meg. Vi er i Mars måned i morgen, men her er det lite som minner om vår. Jeg skulle levere Leana i barnehagen tidligere i dag, og det var så surt, vått og kaldt. Jeg er så lei! Dere aner ikke hvor mye jeg lengter etter finere vær, varme, sol, lysere dager, blomster, grønne trær. Jeg er veldig glad i snø også, men da må den få ligge i fred da! Denne mellomtingen her med sludd, snø i 1 dag eller to? Nei takk.
Bilde 22.02.2016, 09.20.16Litt blomster innendørs hjelper litt på. Farger. Jeg savner farger.
Bilde 22.02.2016, 09.20.41
Bilde 22.02.2016, 09.17.51Akkurat nå er jeg omtrent ferdig med denne frokosten her. To eplebiter og tablettene mine gjenstår. Har dere foresten smakt cottage cheese med bringebærsylte uten tilsatt sukker? NAM! My fav.
Bilde 22.02.2016, 09.33.02Bilde 22.02.2016, 09.32.28Bilde 22.02.2016, 09.33.27Det som står på planen nå, er å planlegge denne påskeferien våres. Jeg tror det blir biltur rundt om kring i norge. Hyttekos, ski, hotell kanskje, bading, shopping. Sydentur har jeg måtte legge i fra meg.. Denne turen skal i vert fall planlegges til punkt og prikke nå. Alt fra klokkeslettet vi låser ytterdøren her og kjører av gårde, til hvilken farge på trusene mine som skal med. Neeida. Shlæpp av. Jeg tuller selvfølgelig. Eller gjør jeg det?


 

Jeg må bare få uttrykke hvor stolt jeg er av den lille jenta vår for tiden! Hun vokser så fort, utvikler seg mye på kort tid, og er så flink! Hun prater som en foss, og det er ikke bare mamma og pappa som merker. Vi har fått høre det på foreldremøte i barnehagen, og av andre som jobber der når vi leverer eller henter henne. Det er så deilig å kunne snakke til henne, også forstår hun det! Til en viss grad da selvfølgelig, men hun skjønner så mye! Jeg gleder meg sånn til tiden fremover, til alt vi har i vente. Vi er så stolte av deg, Leana ♥ Verdens fineste lille jente♥ Slenger med noen snaps fra den siste uka.

2016-02-22

Nå må jeg hive meg i planleggingen. Vi snakkes senere! Jepp. Jeg har planer om et innlegg nummer to! Når har det liksom skjedd, ever ? Haha. Så kom innom senere i dag:-)

One thought on “I need Colours

  1. Eg blir så glad kvar gang du posta nytt innlegg eg :) Leana er nydelig! Og forresten: trur månedane dine går fortare enn mine? :* Missu

Legg igjen en kommentar

