Hei på deg

Hei. Ja jeg lever enda, selv om man ikke skulle tro det med tanke på bloggen. Dagene går i et, og siden helgen har jeg også vært syk. Ja igjen. Hva skjer liksom? Husker jeg hadde ei på facebook for en stund siden som skrev statuser omtrent HVER uke om at hun eller barna var blitt syke. Jeg følte de var syke der 24/7, og tenke HVA FAEN FEILER DERE. Det er ikke normalt å bli så ofte syk. Gå til legen å sjekk dere, og slutt å syt på facebook. Det siste mener jeg enda, for hallo. Det fins grenser! Nå føler jeg at jeg stygt begynner å nærme meg deres liv. Vel okey, ikke så gale enda, men det føles sånn. Sånn egentlig har jeg ikke vært så mye forskjellig syk, for 3 av gangene har det vært det samme. Nemlig halsbetennelse. Tanken på at jeg kanskje må ta mandlene er helt jævli. Jeg vil ikke. Men jeg kan jo heller ikke fortsette å få halsbetennelse hele tiden heller. Vi får se. Blir det hyppigere, så må de nok vekk…….

Leo er jo som nevnt tilbake i huset, og vi koser oss.IMG_1833 IMG_1844

På søndag er det både morsdag og valentines day. Well hellooo. Det lyser jo Marcela’s dag. Haha. Jeg gleder meg sånn. J har fått et par hint på hva jeg vil ha, så nå blir det spennede og se. Leana holder på å lage en liten gave til mamman sin i barnehagen vet jeg. Den blir nok så fin som bare det ♥

Nå skal jeg manne meg opp til å få luftet Leo. Dere bør høre der HER, haha. Jeg ELKSER de to. Elsker! Guttene mine

Legg igjen en kommentar

