Han får meg ut, uansett

Da har besøket vårt reist tilbake til Måløy, og hverdagen har startet igjen. De reiste i går, så vi fikk en liten langhelg. Kjempe koslig med besøk! Det kræsjet litt med arbeidshelgen min, men det gikk faktisk ganske bra fordi. Vi fikk mye ut av dagene likevel! Jeg og Andrea hadde tidenes shoppingrunde på moa, så den lørdagen gikk det mange tusen! Dere skulle sett bilen, haha, herlighet. Sånn blir det når utvalget er begrenset hjemme og man skal på storhandel i byen!

Dette bilde her er egentlig ganske morsomt. Ved første øyenkast ser det egentlig helt vanlig ut, men her står faktisk Leana på halv 8 med en sokk, åpen body, og uten boksa hun egentlig hadde på seg, tanta med teppet surret rundt seg som en burka, og Tobias lite fornøyd med at mamman ikke hadde tid til å holde han. Haha. #Småbarnslivet
_DSC6762 _DSC6763_2

Jeg, mamma og Jostein var på kino på søndagen og fikk endelig sett The Revenant. Hahaha. Først må jeg bare få forklart meg! Da jeg skrev om filmene jeg hadde lyst å se, så hadde jeg bare lest om de på forskjellige sider. Den siden jeg har lest om The Revenant på var jo helt fullstendig feil!! Han ble forlatt i villmarken og måtte kjempe seg tilbake, ja, men filmen handlet ikke om at han skulle finne tilbake til sin indianske kone og sønn! Jeg kan egentlig ikke si så mye mer en det, men han ble i vert fall forlatt i villmarken av sine egne, og måtte kjempe seg tilbake. Filmen er basert på en ekte historie, og Leonardo var fantastisk i denne filmen. Så ekte! Syke sener! Anbefales!

Nå er Leo kommet i hus, og skal være her en god stund. Vi bytter litt på han, så nå er det vår tur igjen. Egentlig er det ikke annet en positivt for meg. Jeg trenger noen som drar meg ut å går tur hver dag, uansett vær! _DSC6805

Legg igjen en kommentar

