Nano, du er ikke en katt

Er det flere som har fått med seg dette menneske som mener hun er en katt? Altså? Come on!!!!! Nano, du er ikke en katt! Enten så er dette en slags fetisj for deg, eller så har du rett og slett ikke funnet deg selv enda. Kanskje du alltid har likt katter, fått mye trøst og forståelse igjennom katter, da du ikke har klart å finne din plass her i verden, som menneske. MEN DU ER IKKE EN KATT FORDI OM!!! Du kan ikke snakke fuckings kattespråk! Det eneste du kan, er det du har sett en katt gjøre! Du vet at katter ikke liker hunder, du vet at katter ikke liker vann, og når du da fant ut at du skulle bli katt, så måtte du gjøre disse tingene. Ikke kom her å fortell meg at det er av instinkt du gjør det, for da må jeg dessverre skuffe deg og si at nei, det er det ikke. Du gjør det fordi du VET katter gjør det. Vet du hvorfor psykologen din mener at du kan bli frisk? Fordu han vet at du ikke er en katt, men et menneske som har kommet helt på ville veger. Et menneske som trenger veiledning til å finne sin personlighet og sin plass her i verden! Reportasjen kan dere se HERBilde 26.01.2016, 20.52.52 Sorry for den utblåsningen, men det måtte bare ut. Jeg blir så sjokkert å frustrert. Jeg kan ikke skjønne hvordan noen kan rote seg selv så vekk, i sitt eget hode! Lol. Anyways! Jeg hadde det sykt gøy på snapchat i går, med den nye effekten som var kommet. Det gikk faktisk så langt at jeg lo mye av meg selv. Går det an? haha. Tydeligvis.Bilde 27.01.2016, 21.49.09Jeg har store planer for dagen, så jeg må fyke! Vi snakkes ♥
Bilde 28.01.2016, 11.03.23

Legg igjen en kommentar

