Hun besto!

God morgen!

Jeg og Leana har vært oppe siden 6 i dag tidlig, da vi måtte kjøre papsen på flyet, igjen. Det er planleggingsdag i barnehagen, så vi har bare brukt formiddgen på mat, lek og kos. Leana er blitt så utrolig flink. Hun prater som en foss! ♥ Grunnen til at jeg ikke har skrevet innlegg før nå, selv om jeg har hatt god tid til det, var fordi jeg ville vente til min søster var ferdig med oppkjøringen sin i dag!! Og hun besto! Gratulerer så mye!! Jeg vet så godt hvilke følelser du sitter med akkurat nå, og hvilken fantastisk mestringsfølelse du har! Jeg tror nesten jeg og mamma har vært mest nervøse i dag, haha. Off. Nå er det over, hun klarte det så fint som bare det, og livet er fiiint! Lykke!

2015-10-012

Ellers må jeg bare få tipse om Kristin og Dennis, for dere som ikke følger de på Youtube, eller leser Kristin og får updates der. Haha! De to altså! De er så ekte, så morsome og så søte sammen! Jeg håper virkelig de skal fortsette i lang lang tid fremover, for jeg gleder meg virkelig hver gang det kommer ut nye episoder! Denne filmen her går det ikke an å IKKE le av. Enjoy!

 

 

Legg igjen en kommentar

