Pannekaker og film

Da er denne frokosten inntatt. NAM! Det var godt! Fryktelig usunt, men det driter jeg i. Men jeg skal ha for at det var grove pannekaker da, veldig grove. Det smakte liksom bare grovt, men jeg liker grovt. Bilde 25.01.2016, 09.52.31 Bilde 25.01.2016, 09.52.51 Nå ser jeg ca. sånn her ut, uten sminke og egentlig lite pen. Haha. Menmen. Av og til må man liksom bare se sånn her ut også, eller hvaa? Vet dere hva jeg gjør? Jeg sitter å hører på musikk, jeg elsker det. Helst gamle sanger som gir meg minner. Akkurat nå er det Jai ho! (You Are My Destiny) – Nicole Scherzinger. Den fra Slumdog Millionaire filmen. For en bra film det er! Jeg elsker alt med den. Gråt gjorde jeg også første gang jeg så den. Jeg håper alle har sett den, for viss ikke har du en ting å gjøre. Se den! Bilde 25.01.2016, 10.20.59


 

Nå i disse dager er det kommet 3 filmer jeg virkelig har lyst å se på kino. Jeg skal se dem! Den første er mannen fra Snåsa. Altså, denne mannen har fascinert meg lenge. Jeg elsker uforklarlige ting, og ja, hvorfor skal vi ikke tro på at denne mannen helbreder folk? En mer gjennomgod mann skal man lete lenger. Jeg har bare lyst å gi han en stor god klem. Se på han! Nå har han dessverre avsluttet sin karriere, men han hadde en veldig fin avslutning i Nidarosdomen. Joralf Gjerstad, for en mann!

171

Altså. Hvor skal jeg starte? Jeg bare vet at jeg kommer til å elske denne filmen. Også har vi jo Leonardo Dicaprio her, så det kan liksom ikke bli feil. Han er forlatt i villmarken, har ikke helt fått med meg hvordan han havner der, men han skal i vert fall finne tilbake til kona og sønnen sin. GLEDER MEG! ♥maxresdefault

Her har vi altså en nyere film om Steve Jobs, grunnleggeren bak Apple. Jeg vet det er laget en film om han for en stund siden, men jeg har hørt at den ikke var så bra? Denne derimot, skal visst være det. Jeg personlig elsker Apple sine produkter, og gleder meg virkelig til å se denne filmen om livet til en mann som jobbet så ufattelig hardt, og som hadde ekstremt høye krav til, ja, alt!
steve-jobs-movie-poster.-header

 

Legg igjen en kommentar

