Grattis med dagen bby

I dag blir verdens beste kjæreste hele 24 år. Han fikk lasagne, øl og gaver da han kom hjem etter eget ønske, så han ble fornøyd. Nå er L komt seg i seng, og vi skal nyte kvelden med noe godt i glasset, og kanskje en film. Vi har ikke helt bestemt oss enda. Tenk at han er og jeg blir 24 år i år! Hjelpes. Vi er jo gamle!  Jeg kommer til å gå inn i en depresjon når jeg runder 25, men det er en annen ting.
IMG_7105Roser må på plass når vi har et bursdagsbarn i hus♥
Bilde 20.01.2016, 11.22.45Jeg var på farten allerede klokken 10 i dag, og dagen har egentlig gått i et siden da. Så NÅ dere, nå har jeg hoppet inni comfy klærne mine, og er klar til å slappe fullstendig av på sofaen med verdens beste bursdagsbarn ♥
Bilde 20.01.2016, 11.07.43

Legg igjen en kommentar

