Hva er det de tenker med?

God kveld! Dagen i dag har bare rast forbi, og fy F så det har snødd! I dag takket jeg virkelig gud for at jeg ble tildelt gåliste på jobb, for å måtte kjøre i det snøkaoset som var i dag tidlig, det kunne skremme hvem som helst! Jeg vet ikke helt hva disse som kjører brøytebilene tenker med, som begynner å brøyte midt i morgenrushet? Altså, hallo? De må da vel skjønna at på slike dager må de begynne noen timer før flertallet skal på jobb, slik at veien faktisk er KLAR rundt 7-8, og ikke begynne når vi andre skal til jobb, jeez! Den siste bakken opp til jobben var det så vidt jeg ikke klarte, bilen spant som bare det, og vingla frem og tilbake, men det gikk til slutt. Heldigvis. Gålisten hadde sine fordeler, men også sine ulemper. Inn til noen av brukerne var det nemlig ikke måka, så jeg måtte tråkke meg hele veien frem til husene med snø opp til knærna.. Lite kult! Skal si det var godt å komme seg hjem å få skikkelig varmen i seg!

Bilde 19.01.2016, 22.43.21Etter middagen i dag dro vi ut for å shine litt opp. Jostein var så flink å måkte hele plassen mens mamma og Leana koste seg med å disse, leke i snøhula som pappa lagde, og noen turer på akebrett. For en fantastisk fin familiekveld.
Bilde 19.01.2016, 17.47.58Bilde 19.01.2016, 17.49.49

I går var jeg som sagt på kafé med Jokkis, og det ble mye grønt fór på oss. Grønt er liksom kult, yah know. Jeg er jo litt tett i ørene, og hører for øyeblikket litt dårlig, så jeg tviler ikke på at alle som satt på waynes coffee på mandag rundt klokken 13.00 ish, fikk høre gode sladderhistorier om både det ene og det andre, haha. Jeg har nok fått høre et par ganger, kanskje mer, at jeg snakker litt høyt nå, men hey, jeg hører jo dårlig, og da blir det bare sånn.
Bilde 18.01.2016, 13.24.10 Bilde 18.01.2016, 13.24.43Jostein er sovna, egentlig ingen stor overraskelse, så nå tenkte jeg å se litt serie til jeg blir trøtt selv. Jeg har nettopp begynt å se på Modus på sumo, og det er faktisk ganske spennende! Jeg elsker svensk krim! De er så flinke på sånt.

Legg igjen en kommentar

