Carpool Karaoke

God morgen til dere. Jeg har nå levert Leana i barnehagen, og jeg krysser virkelig alt som kan krysses for at hun ikke blir syk igjen på en lang lang stund. Man kan jo faktisk bli gal av å gå dag ut og dag inn her hjemme i stua. Variasjon ass.

Nå skal jeg snart sminke meg, og etter det blir det byen og kafeé med Sumstad. Jeg har jo som nevnt tidligere vært syk, og det ble visst pencillin på meg denne gangen også. Jeg har jo vært isolert fra alt i noe som føles som en evighet, først Leana også meg, så nå skal de virkelig bli godt å freshe seg opp og komme seg ut blandt folk igjen. Dette her er det som må til for at jeg skal føle meg on fleek:
Bilde 14.01.2016, 13.06.47

Jeg lovde Joakim og ikke bruke hundre år slik jeg vanligvis gjør, så nå skal jeg faktisk avslutte og sette i gang. Snakkes!

For dere som ikke har Carpool Karaoke med Adele, så har jeg gjort det lettere for dere. SE! Jeg hadde ingen aning om at Adele hadde sider som det her. Herlighet for ei kul dame! Også så fiin som hun har blitt! Nei jeg ble virkelig positivt overrasket, you go girl.

Legg igjen en kommentar

