Ingenting alvorlig

Forferdelig dårlig bilde, men i dag da jeg og L skulle ha oss en tur på moa, rygger vi ut fra parkeringsplassen vår, og blir møtt av et kaos i vegkrysset rett der hvor vi bor. Det hadde skjedd en ulykke med 3 biler involvert. Ingenting alvorlig etter det som står på smp, så det var jo bra. Dette var liksom det siste jeg hadde forventet meg å se rett utenfor huset vårt, ever!
Bilde 14.01.2016, 16.27.20

Ellers så har jeg selvfølgelig blitt smitta av mitt barnehagebarn, men bare med en ett forkjølelse. En så lenge.. Så jeg føler meg sånn ca. slik:

Bilde 14.01.2016, 22.49.02

Bilde 14.01.2016, 22.49.37

Jeg hadde store planer om å blogge tidligere i kveld, men så fortalte J at han har fri i 9-10 dager i påsken! Vet dere hva jeg har gjort siden de ordene kom ut av munnen hans? Jepp. Sett på potensielle destinasjoner! Sett på sydenreiser! Jeg LENGTER etter litt sol og varme!! Kan jeg få sagt det nok? Tror ikke det. Men det er ikke bare bare å finne noe atm. Mye er utsolgt allerede, jeg vil ikke til Tyrkia eller Hellas, det må være ok+ temperatur, prisen må ikke være for stiv, barnevennlig, ikke for lang flyreise med tanke på L, og slik har vi det gående. LOL! Det som har vært aktuelt for oss, har liksom hatt for høye priser dessverre. Litt unødvendig å bruke mange mange tusen på en reise nå, når gradestokken så vidt viser norsk sommer mange plasser, når vi mest sannsynlig skal reise i sommer også. Jeg ser den.. Menmen. Reise en plass skal vi, uansett om det blir noen netter på Plaza i Oslo ( å leve luksus livet på hotell noen netter slår aldri feil!), hyttetur på stranda, eller Gran Canaria!

Legg igjen en kommentar

