Zero kickstart

Dette året startet forferdelig dårlig på alle måter, egentlig. Leana var to dager i barnehage, før hun ble syk. Jeg hater virkelig når hun er syk, og er vel blitt en hysterisk mamma kan man si. Så denne familien endte på legevakta klokken to, natt til lørdag. Til min store «glede» var det ikke bare jeg som var en hysterisk mamma, for hun var faktisk syk. Antibiotikaen fikk bli med oss hjem, og vi har vært hjemme siden. Endelig i dag ser jeg stor fremgang. Lykke! Hun tuller, smiler å ler igjen. Godt å ha Leana tilbake til normalen! Så da prøver vi heller barnehagen igjen på mandag, og håper det varer lenger en to dager før hun blir syk igjen!

Da jeg har vært hjemme med sykt barn, har det heller ikke blitt den kickstarten på det nye året som jeg egentlig ville ha. Jeg ville starte det nye året med den perfekte hverdagen. Trening, sunn mat, jobb, og familietid. Menmen. Aldri for sent å starte. Derfor gleder jeg meg til mandag. Da skal vi nemlig starte på det nye året! Planen er også å blogge mer. Jeg må jo bare få til det! Bare jeg får det inn som en fast rutine, så tror jeg det skal gå bra. Leana er så kosesyk når hun ikke er helt i form, så nå skal vi kose oss sammen å gjøre huset klart til pappa kommer hjem i kveld. Tror det skal bli minst like kjekt for L og se pappa igjen ♥ To av mine favorittbilder fra jula. Hjelpes så uendelig glad jeg er i den lille familien min! Det skal liksom ikke gå an. 

IMG_1542

IMG_1565

 

Legg igjen en kommentar

