New year, New stuff

Hei til dere! Vi har hatt en fantastisk juleferie hjemme, med masse god mat, familie, alkohol, ut på byen, venner, sene spillekvelder og alt som hører juleferien til. Julaften ble feiret sammen med Jostein sin familie, og Leana storkoste seg. Ikke var hun redd nissen heller, som jeg først fryktet at hun skulle være. Litt skeptisk, men det hadde vel de fleste vært! Jeg fikk så masse fine ting, herlighet. Tusen takk til alle! Nyåret ble feiret hos mamma med tidenes kalkun laget av min kjære. Han koser seg virkelig på kjøkkene, og gledet seg sånn til å lage denne kalkunen. Resultatet ble superbra, og det er lenge lenge siden jeg har smakt noe så godt! Virkelig! Leana sov igjennom alle rakettene, og det var såå deilig! Da fikk vi voksne nyte kvelden med mat, spill og raketter!

Nå er det tid for et nytt år, og vi er allerede godt inn i den første uken av nyåret. Dette året skal bli et kjempe bra år, det har jeg bare bestemt! Jeg skal trene mer, spise sunt, reise mer, bruke mer tid på venner, og gjøre alt for at Leana skal ha et fantastisk år. Nyte hverdagen mer også. Jeg må sette mer pris på den. Store deler av året går jo tross alt til den, hverdagen.

Litt nytt: 

Tv-benken vår kom til slutt! Gud så deilig det var å få den på plass. Så enkel, så fin! Nydelig heltre. Helt Perfekt. Den kom på mandag, og det var jaggu meg på tide. Noe så treigt har jeg ikke vært bort i før! Menmen. Nå er den her, å den ser amazing ut!2016-01-062016-01-0612016-01-064Heldig som jeg er, så fikk jeg disse skoene til jul som jeg hadde ønsket meg! De ser helt smashing ut, men det beste av alt? De er helt fantastiske å gå i!
2016-01-063Denne nydelige lampen min kom opp i går etter myye styr! Haha, off! Jostein fikk det endelig til etter en facetime samtale med sin elektriker venn. Denne har jeg hatt lyst på så lenge, så nå er jeg i lykkerus. De er så fine!
2016-01-062

Legg igjen en kommentar

