The green one

Her i huset har alle mann hatt omgangssyke, men nå er alle heldigvis friske og fine! Leana må fortsatt være hjemme da det er 48-timers regel i bhg, men det gjør meg ingenting. Da formen er på plass igjen, startet vi dagen like gjerne med en grønn juice. Til min store overraskelse, så likte faktisk Leana juice’en!! Det hadde jeg aldri trodd! Jeg syntes den var super god, så jeg forstår henne godt!
2015-12-162015-12-1612015-12-162

Oppi denne hadde vi agurk, stangselleri, ingefær, brokkoli, ruccola, eple og lime. Eplene skulle jo helst vært grønne, men man tar det man har! God ble den i vert fall, så denne må dere prøve folkens! Juice maskinen vår blir alt (!!) for sjeldent brukt, så nå lurer jeg nesten på om den bare skal få stå framme, slik at jeg husker å bruke den. Lett å glemme den når den blir plassert innerst i skapet.. Om jeg bare hadde fått i meg et slikt glass med juice hver dag, eller i vert fall et par ganger i uken, så hadde det vært så fint!

Ellers, så skal jeg ha total renovering på meg selv i dag. Etter noen sykedager så føler man seg sååå ufresh! Ikke har jeg dusja, joggedressen har jeg blitt alt for komfortabel i, og zero makeup. Er jo litt godt det også, men ingenting slår å føle seg fresh. Ingenting!

 

 

Legg igjen en kommentar

