Selfie på parkeringsplassen

Jadda. Her har det blitt lite blogging gitt. Når jeg har fulle arbeidsuker, og til og med jobber dobbelt noen dager, så blir det lett slik. Forige uke hadde vi besøk av farmoren og farfaren til Leana, kjempe koslig. Fredagen var jeg og Karimor på shopping hele dagen. Lørdagen var de snille å passet Leana for oss, slik at kjæresteparet fikk seg en fin lørdags formiddag på Moa. Kafé, kjærestekos og enda litt mer shopping, haha. Vi blir jo aldri ferdige!? Nå har vi bare noen få igjen, også kan vi si oss ferdige! Bilde 05.12.2015, 12.54.39

Ellers så nyter jeg virkelig livet med egen bil. Jeg er så glad at ingen ser meg (forhåpentligvis) når jeg kjører alene, for det tar virkelig av! Haha. Jeg synger å danser som bare det! Pluss at jeg kan ta meg selv i å ta ca. 100 selfies på parkeringsplassen før jeg går ut av bilen fordi det er så godt lys.. I know, sykt.
Bilde 10.12.2015, 13.58.32

Helgen skal vi kose oss, begge har fri! Avtalte i sta med kimmis om at vi skulle finne på noe på lørdags kveld. Film eller noe. Og selvfølgelig, det beste av alt, mat. Hva skal vi lage Kimmis? Og nei, det blir ikke burgerking, det kan du bare legge fra deg med en gang, din burger gris ♥ TENK at det snart er jul!? Hvor sykt er ikke det, at om nøyaktig to uker, sitter vi i Holvik å feirer jul? Julemiddagen er nok inntatt, og vi er vel igang med gavene kan jeg tenke meg! Denne julen blir nok enda kjekkere for Leana, da hun vil skjønne mer en hun gjorde i fjor, og det skal bli så gøy! Nissen skal også komme på besøk har jeg bestemt, så det blir veldig spennende å se hvordan det går. Håper hun ikke blir redd, haha, selv om jeg har en liten misstanke om at nettopp det vil skje! Juletiden er så fin, jeg gleder meg til alt som kommer ♥♥

Legg igjen en kommentar

